D DaGEN NäRMaR SiG...

Experiens Technology,, herre gud jag har skrivit de där orden säkert 50 ggr men kan fortfarande inte stava rätt.. Nu har jag intagit fin frukost framför datorn och njutit av suset av fläkt systemet här i skolan. Angående detta fläkt system så kan jag säga att jag inser hur kräsen jag som människa kan vara, de första väckorna gick jag i djup depression och trodde att jag hade kommit i klimakteriet, jag svettades kopiösa mängder men gick ändå inte ner i vikt, fick aggressionsutbrott och va allmänt bitter. Jag insåg sen att större delen av min klass hade samma symtom, jag blev chockad och tänkte - Fan 80 tallisterna har drabbats mer av Tjernobyl än jag trodde. Men då fick vi ett mail av vår käre vaktmästare, han förklarade på ett fint och lugnande sätt att de på grund av ca 130 st datorer inte fanns ett fungerande fläkt system.. pjuuu! Efter ca 3 veckor kom fiskargubbarna och fick igång fläktarna,, och nu är jag tillbaka vintern 98 igen, här är svinkallt och alla har blå läppar.. NU överdrev jag igen. Men de är en väsentliga skillnad. Apropå kyla, så bor jag också väldigt kallt, i en grotta..typ. där har avfuktaren gått paj och de leder till att man lätt överklär sig då man huttrar och fryser på morgonen. Idag va ett lockrent exempel på att överklä sig. Jag gick ut i höstregnet i stor dun jacka, pälsmössa,stor stickad halsduk och stickade fodrade vantar,, ni må tro att jag svettades.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0