Paniken infinner sig!Helg.

Hur kan de komma sig att jag just nu en trosdag sitter med lite lätt panik över att helgen snart skall komma,, en vanlig ormal människa sitter väl och räknar timmarna just nu. Fast åhh andra sidan så kan är nog inte jag omgiven av vanliga männiksor, ena halvan vet inte va de är för veckodag,de vet bara att de inte är snö och att det är gott med alkohol, den andra halvan vet att det är tosrdag men känner att de gärna skulle vara måndag, eftersom de är så pretensiösa och önskade att de hunnit lite mer, sagt lite mer, ja helt enkelt åstadkommit mer än vi vanliga döda. Sen harvi den där halvan som inte är en halva eftersom ett ting bara består av två halvor, men iallafall, den delen av hela skiten som vill göra något kul,något  nytt,något spännande, träffa någon ny intressant, men men men är alldeles för lata. Det är den delen jag känner mig platsa bäst i. Jag sitter här med en relativt ok vecka, jag har tränat, utmanat mig själv, lärt mig nya saker,ätit,skaffat ett jobb, ja allt förutom att krama om mina vänner och ge dem en social omgång. Och de är där paniken kommer in. Jag bor i en stad där vänner na är otroligt många, vännerna på avstånd är ännu fler, frågor som hur ska jag hinna träffa alla, vad gör de andra, hur mår de, vad ska vi itta på, vilken dag, hur lång tid... jadejadejadelalalal,, ja och allt slutar med att man blir full på samma ställe,tappar bort varrandra på lokal, och går hem med lite mindre erfarenhet samt att man blåst ur huvudet på intryck och annat fint som man fått under vecmans gång.

Så med dessa ord i ryggen tar jag ett sunt, icke gammalmodigt, utmanande beslut. Jag sak tillbringa denna helg med mina kära vänner och njuta av dem precis som de är skapta.
Visst de är kul att få lite sköna fyllekomentarer (fan maja du the shit, you make me spin), men faktum är att de komme rut så mycket mer intrerssanta saker när man tar en prommenad och käkar ostbågar tillsammans, och det bästa av allt, DU KOMMER IHÅG VARJE ORD!

Så avslutningsvis, de jag har äran att dela min något ostrukturerade vardag med, ni får mig fan att spinna runt runt runt!!!


Kommentarer
Postat av: moster anna handsome

http://www.youtube.com/watch?v=CMwdAc1Dzfg

2008-09-24 @ 23:38:56
Postat av: ola

paniken över att inte uppdatera bloggen oftare måste vara värre . .

2008-10-11 @ 13:33:46
URL: http://jagvilltillaruba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0