Nostalgitrippen

Första steget ut i världen utan grund.. Här finns ingen som tar i mot om/när man trillar. De kan tyckas konstigt att man inte får torgskräck när man ställer sig upp för en samling människor och talar (de får inte jag), men allvarligt ,detta är trogskräck i allra högsta grad. Att utelämna sig totalt,, SKRIFTLIGT! Här kan alla analysera och läsa om och om och om igen och komma fram till vilken bluff jag är...

Så istället för att ställa sig upp framför pappas alla polare och dela med mig om hur fantastisk far han är, och hur mycket han påverkat min osunda livsstil, så ska jag utmana mig själv och dela med mig av mig själv.

Så först en förklaring.. vart kommer de helt smaklösa,16års patetiska, uppmärksamhetsskrikande namnet groovyfluffmajsan ifrån då. Jo i från en 16 årig smaklös tjej med ett extremt stort behov av att synas och stå i centrum. Dock så skapades detta lunarstormkonto i hopp om att få lite hugg och kompisar på de nya och häftiga internetet. De gick så där. Eftersom det är ett svårstavat och inte existerar i svenska lexicon så orkade inte mina trötta kompisar söka sig till mig,inte trötta tonårskillar vars ordföråd i jämtland består av ööööö(kanske kan förstå problematiken i att skriva ett så långt komplext och icke existerande ord). Så jag förblev ensam med ännu ett till pinsamt misslyckande. Men dessa tider var på något vemodigt sätt väldigt färgglatt och vackert, så jag valde att ta med mig detta snesteg (groovyfluffmajsan) och ge de en chans till och se det som ett mognadssteg.


FReD

Kommentarer
Postat av: pjodd

du är allt lite emo.

http://www.youtube.com/watch?v=uhD8WnBQQIw

2008-08-29 @ 10:53:32
Postat av: Karin

Menar du inte "vilken FLUFF jag är"?

2008-08-29 @ 11:07:04
URL: http://karintheshogun.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0